Mám pro Vás nabídku, tú tú tú tú tú, aneb telemarketing a prodáváme služby kterým nerozumíme, díky bohu za SPAM!

Nerozčílilo by Vás, když Vám tatáž firma volá obtýden i přesto, že jim opakujete, že službě kterou prodávají nerozumí a že ji nechcete? Co třeba takové Najisto.cz a jejich PPC správy? Kdo s tím má zkušenost?


Jaké je správné napodobení zvuku pro právě položený telefon?

Mám návrh pro další startup. Zbavte mne těch marketingových hovorů. Denně mi zavolá tak 50 lidí a většinou pro mne mají neodmítnutelnou bombastickou a naprosto ojedinělou nabídku na trhu. Oni přesně vědí jak prodávat moje produkty. Vzhledem k tomu, že spravuji více firem (vlastním, spolupracuji, starám se o marketing) tak mi obvykle volají ty samé firmy několikrát. Ale především, kdybych dopředu věděl, že má někdo marketingovou nabídku tak telefon ani nezvedám.

Uznávám, že možná 2 z těch 50 mají něco do sebe, ale já prostě nemám čas zkoumat nebo draze zkoušet, které z nich, že to jsou. Takže preferuji striktně nastavený firewall a nic neprojde dovnitř.

Přesto, že se snažím vysvětlit, že opravdu nemá smysl, aby mi vícekrát volali, je to marné. Například Najisto.cz a jejich PPC kampaně, vyzkoušel jsem je, dali jsme tam asi 60k na start, nicméně zjistil jsem i přes sliby obchodního zástupce, že prostě URL BUILDER nepoužijou a že je to nějak proti jejich přesvědčení. Takže mi jednotlivá slova neotagují a já nezjistím jak si vlastně kampaně vedou. No nic, tak jsem to tehdy hodil všechno na jedno slovo a za dva dny bylo vymalováno. Od té doby se bráním jakékoli spolupráci. Nicméně od té doby už mi zavolali asi tak 12x a pokaždé člověku co nemá páru k čemu takový nástroj je, musím vysvětlovat proč nechci spolupracovat. Díky bohu za SPAM, ten jde smazat a je to rychlé!

Za posledních 5 let jsem, ale stejně nepochopil k čemu jsou outsourcované správy PPC kampaní. Vždyť to obvykle spravuje čerstvý absolvent vysoké školy, který stejně o tom nemá páru. Nehledě na to, že bez komunikace a tvorby další strategie firmy to přece nemá význam, co je motivací? Na skliku udělat tržby ve výši útraty za PPC? Tvorba další strategie? Formování dalších kroků firmy? Objevování silných a potencionálně zajímavých oblastí? I tím se zabýváme, ale chceme tyhle věci pouštět mimo firmu?

Momentálně jsme u nejsilnějších firem objevili jiné kanály prodeje, ale konkrétně jedna firma omezila měsíční rozpočet z 500k na 300k, dopředu říkám, že jakákoli další strategie tady není tvořena (a to je chyba). Možná bychom tento příspěvěk mohli brát jako nabídku na spolupráci (prosím ne marketingovky!), takže pokud by Vás zajímala spolupráce na 300k měsíčním rozpočtu PPC maloobchodní firmy tak pište na info@romanmatena.cz.

Opravdu není 300k jasné, že jde o 300 000Kč? Zkratka k = tisíc se snad používá odjakživa, nebo ne?