<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rss version="2.0">
  <channel>
    <title><![CDATA[Diskuse - Webfaq.cz | PHP weblog]]></title>
    <link>http://www.webfaq.cz</link>
    <description>PHP weblog o programování. Najdete tady věci už vyřešené, ale i takové o kterých se moc nemluví. Přinejmenším uvidíte individuální pohled na různé úkoly, se kterými se setkává programátor při tvorbě webových aplikací.</description>
    <language>cs</language>
    <pubDate>Thu, 11 Mar 2010 01:49:15 GMT</pubDate>
    <lastBuildDate>Thu, 11 Mar 2010 01:49:15 GMT</lastBuildDate>
    <managingEditor>info@webfaq.cz (Webfaq.cz)</managingEditor>
    <webMaster>info@webfaq.cz (Webfaq.cz)</webMaster>
    <generator>Soliscms - info@soliscms.cz</generator>
    <ttl>60</ttl>
    <item>
      <title><![CDATA[[02.03.2010 20:13] Javascript cookies, jak správně nastavit cookies v javascriptu, jak používat cookies path / Pavel: Díky]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Javascript-cookies-jak-spravne-nastavit-cookies-v-javascriptu-jak-pouzivat-cookies-path#commentary535</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Javascript-cookies-jak-spravne-nastavit-cookies-v-javascriptu-jak-pouzivat-cookies-path#commentary535</guid>
      <description><![CDATA[Díky za tento článek, řádně mi to helflo! :-)]]></description>
      <pubDate>Tue, 02 Mar 2010 19:13:38 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[01.03.2010 22:28] Jak zpracovávat XML dokument, SimpleXML, ale neumí kódování WINDOWS-1250 / VASVA: win1250 -&gt; skutecne nefunguje]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Jak-zpracovavat-XML-dokument-SimpleXML-ale-neumi-kodovani-WINDOWS-1250#commentary534</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Jak-zpracovavat-XML-dokument-SimpleXML-ale-neumi-kodovani-WINDOWS-1250#commentary534</guid>
      <description><![CDATA[tale verze: 
$xml-&amp;gt;addChild(&amp;quot;error&amp;quot;);
$xml-&amp;gt;error = &amp;quot;Chyba: Nebylo možno určit číslo objednávky.&amp;quot;
a nebo tahle verze: $dom-&amp;gt;addChild(&amp;quot;error&amp;quot;,&amp;quot;Chyba: Nebylo možno určit číslo objednávky.&amp;quot;);	
Skutecne nefunguji
]]></description>
      <pubDate>Mon, 01 Mar 2010 21:28:43 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[11.02.2010 16:51] Jak zpracovávat řádkování nl2br, br2nl / Honza: mizí mi zpětná lomítka]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Jak-zpracovavat-radkovani-nl2br-br2nl#commentary533</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Jak-zpracovavat-radkovani-nl2br-br2nl#commentary533</guid>
      <description><![CDATA[Přátelé, mam menší problé. Mam na serveru webzdarma.cz jednoduchy formulář ale mám poblém s odesílání. V PHP mi sami zmizí zpětná lomítka a přijdou mi nesmysly..funguje nějáká náhrada za ?Děkuju za \n&amp;quot;  Dík ]]></description>
      <pubDate>Thu, 11 Feb 2010 15:51:41 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[29.01.2010 14:43] Haléřové aukce, podvod nebo si to ještě někdo nevyzkoušel? / webdev: Zdary!]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Halerove-aukce-podvod-nebo-si-to-jeste-nekdo-nevyzkousel#commentary532</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Halerove-aukce-podvod-nebo-si-to-jeste-nekdo-nevyzkousel#commentary532</guid>
      <description><![CDATA[Jako autor clanku na lupe.cz jsem se o tohle nejprve hodne zajimal. Pak mi to doslo kdyz na clanek chodili lide jako je treba bob nade mnou.
Cele je to dokonaly system.
1. Aukce - klasika vidime je vsichni
2. Klikani - klikaji uzivatele
3. Kolik uzivatelu je ve skutecnosti zamestnanci?
4. Kolik jich pak pise vsude mozne jak je to super ;-).
Muj nazr jako cloveka: PODOVD! Muj nazor co by podnikatele: Podvod, ktery vydelava!]]></description>
      <pubDate>Fri, 29 Jan 2010 13:43:25 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[29.01.2010 10:04] Objektově orientované myšlení / Administrátor: Re: Re: Re: misstatement]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Objektove-orientovane-mysleni#commentary531</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Objektove-orientovane-mysleni#commentary531</guid>
      <description><![CDATA[update 29.1.2010 je zřejmé, že viditelnost a zapouzdření je nutné rozdělit do bodů 7 a 8, chyba díky za upozornění]]></description>
      <pubDate>Fri, 29 Jan 2010 09:04:38 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[29.01.2010 09:52] Objektově orientované myšlení / Administrátor: Re: overloading vs. overriding]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Objektove-orientovane-mysleni#commentary530</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Objektove-orientovane-mysleni#commentary530</guid>
      <description><![CDATA[Máte pravdu, bod 6. je poněkud zmateně napsaný, kombinuje překrytí a přetížení (celý odstavec kombinuje přetížení a překrytí), nicméně v PHP něco jako přetížení dost dobře udělat nejde. 

Tedy 29.1.2010 update bodu 6. který pojednává pouze o překrytí, přetížení je o jiných jazycích než je PHP. Bohužel v době psaní článku je to celkem rozšířený nešvar (pro články o PHP) a tak najdete podobných článků více.

Co se týče atributů vs. vlastnosti zkuste rozvést jaký je v tom rozdíl.]]></description>
      <pubDate>Fri, 29 Jan 2010 08:52:31 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[29.01.2010 05:17] Objektově orientované myšlení / blizzboz: overloading vs. overriding]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Objektove-orientovane-mysleni#commentary529</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Objektove-orientovane-mysleni#commentary529</guid>
      <description><![CDATA[to neni overloading ale overriding Misstatement má pravdu overloading je prekrývanie metód. vždy sa zavolá taká metóda ktorá má parametre vhodného typu. overriding je možnosť prepísať virtuálnu metódu z rodičovskej triedy. v PHP a v Jave sú všetky metódy automaticky virtuálne vo väčšine ostatnývch jazykov(C#, C++, Object Pascal) sa ale ako virtuálne musia označiť keywordom virtual a pri overridingu sa používa keyword override. taktiež si autor mýli vlastnosti a atribúty. vlastnosti (property) v jazyku PHP neexistujú (aj keď sa dajú emulovať pomocou magických metód __get a __set) to čo autor nazýva vlastnosťami sa v skutočnosti nazýva atribúty. a v PHP(a jave) je k ním odporúčané pristupovať cez Gettery a Settery, v C#, Delphi, VB a Pythone sa k atribútom pristupuje cez vlastnosti.]]></description>
      <pubDate>Fri, 29 Jan 2010 04:17:32 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[04.01.2010 14:15] TRADEMARK PUBLISHER GMBH / Martin Nový: TRADEMARK PUBLISHER GMBH]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/TRADEMARK-PUBLISHER-GMBH#commentary526</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/TRADEMARK-PUBLISHER-GMBH#commentary526</guid>
      <description><![CDATA[Dnes nám to od těch parchantů: TRADEMARK PUBLISHER GMBH přišlo také, je to podvod, který jim závidím, zajímalo by mne, když to rozeslali po celé Evropě všem vlastníkům známek, kolik „blbců“ jim na to skočilo. Ale podle jednoho výzkumu, když odešlete email s nabídkou „Enlarge penis“ na 1.000.000 emailů, máte zaručený odbyt, stovky blbců odpoví… Zde tipuji, že na tom vydělají v řádu milionů.]]></description>
      <pubDate>Mon, 04 Jan 2010 13:15:13 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[04.01.2010 12:00] Kdy lidi už konečně pochopí, že když mi píše info@kb.cz, ještě to nemusí být banka! / Pilgrim: Spam vs. e-mail]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Kdy-lidi-uz-konecne-pochopi-ze-kdyz-mi-pise-info-kb-cz-jeste-to-nemusi-byt-banka#commentary524</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Kdy-lidi-uz-konecne-pochopi-ze-kdyz-mi-pise-info-kb-cz-jeste-to-nemusi-byt-banka#commentary524</guid>
      <description><![CDATA[Bohužel dnešní uživatelé internetu nepřemýšlí na co klikají, ale rádi klikají kamkoliv.
Co se týče spamů, tak o to jsem jednou psal článek na mém blogu http://frantisek-preissler.cz/blog/spam-v-e-mailu/ ;-)]]></description>
      <pubDate>Mon, 04 Jan 2010 11:00:00 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[25.12.2009 10:44] Haléřové aukce, podvod nebo si to ještě někdo nevyzkoušel? / bob: zkušenost]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Halerove-aukce-podvod-nebo-si-to-jeste-nekdo-nevyzkousel#commentary523</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Halerove-aukce-podvod-nebo-si-to-jeste-nekdo-nevyzkousel#commentary523</guid>
      <description><![CDATA[Na bonus.cz jsem kápnul někdy v polovině října a ze začátku jsem byl celkem v šoku. Po seznámení se s průběhem aukcí se dostavil další šok. Jak to někdo mohl vymyslet? Opravdu neuvěřitelnej fígl. Já hravý člověk jsem ovšem nemeškal, zareistroval se a poslal peníze. Musím říci, že se mi ze začátku podařilo celkem bez problémů vybojovat notebook, xbox a další věci. Po spočítání nákladů mě to vycházelo asi na 40% nákupky. Poznal jsem nicky s kterými nebylo radno se pouštět do křížku. První sorta byla ta, která se tím evidentně živí a bojují i ve skupinách. Kuklasanové a spol.Další skupinu jsem si pojmenoval šílenci. Ti prostě vydražili předmět třeba i za dvojnásobek prodejní ceny. Když jsem o tom uvažoval, také to nebyla špatná strategie, protože když takový šílenec v příští aukci nastoupil ostatní nicky odešli a bylo to jeho a za levno. Tudíž to byla investice do budoucna. Ovšem to se změnilo po reklamách v televizi Nova a já ještě nevím kde. To je již konečná. Již se člověk nechytá a s aukcemi tohoto typu končím. Ještě poznámku k robotům. Ze začátku jsem byl přesvědčený, že tam jsou. Dnes si to už nemyslím a vypadá že minimálně bonus.cz je v tomto férový. To se ovšem nedá říci o licituj.cz Jak si jinak vysvětlit 2 šílence, kteří za televizi v hodnotě 18000kč utratí bok po boku 220000kč. To už si snad dělají p...l.
http://www.licituj.cz/auction/13218-lcd-philips-32pfl8404h (otevřete v příkazovém řádku) Závěrem: tyto aukce nedoporučuji, jelikož lidi, kteří se tím živí Vás prostě sejmou a když přeci jen ustojíte jeden souboj, tak na další již nemáte peníze ani náladu. ]]></description>
      <pubDate>Fri, 25 Dec 2009 09:44:34 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[20.12.2009 20:22] MySQL povinné hodnoty, NULL hodnoty, defaultní hodnoty, prázdné hodnoty a jak by se mělo chovat ORM / Administrátor: Re: DB Error]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/MySQL-povinne-hodnoty-NULL-hodnoty-defaultni-hodnoty-prazdne-hodnoty-a-jak-by-se-melo-chovat-ORM#commentary522</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/MySQL-povinne-hodnoty-NULL-hodnoty-defaultni-hodnoty-prazdne-hodnoty-a-jak-by-se-melo-chovat-ORM#commentary522</guid>
      <description><![CDATA[DB to právě neřeší, kdyby vyskakovala chyba bude určitě mít svoje číslo, záleží na sql_mode jestli máme možnost měnit, jinak mysql striktně tyto chyby nevyhazuje]]></description>
      <pubDate>Sun, 20 Dec 2009 19:22:27 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[20.12.2009 12:20] MySQL povinné hodnoty, NULL hodnoty, defaultní hodnoty, prázdné hodnoty a jak by se mělo chovat ORM / PHX: DB Error]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/MySQL-povinne-hodnoty-NULL-hodnoty-defaultni-hodnoty-prazdne-hodnoty-a-jak-by-se-melo-chovat-ORM#commentary521</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/MySQL-povinne-hodnoty-NULL-hodnoty-defaultni-hodnoty-prazdne-hodnoty-a-jak-by-se-melo-chovat-ORM#commentary521</guid>
      <description><![CDATA[Je nezbytne aby se tohle resilo v ORM? Vzdyt to resi DB. Ja jsem vzdycky zavolal save() a bud to proslo nebo vyskocila vyjimka (zaobalena DB chyba). Jediny problem je v tom, ze clovek pak nevi co je spatne (leda nejak parsovat text chyby).]]></description>
      <pubDate>Sun, 20 Dec 2009 11:20:55 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[19.12.2009 16:51] Kdy lidi už konečně pochopí, že když mi píše info@kb.cz, ještě to nemusí být banka! / jupik: vymahanie dlhov]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Kdy-lidi-uz-konecne-pochopi-ze-kdyz-mi-pise-info-kb-cz-jeste-to-nemusi-byt-banka#commentary520</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Kdy-lidi-uz-konecne-pochopi-ze-kdyz-mi-pise-info-kb-cz-jeste-to-nemusi-byt-banka#commentary520</guid>
      <description><![CDATA[hatatitla]]></description>
      <pubDate>Sat, 19 Dec 2009 15:51:41 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[19.12.2009 16:13] Kdy lidi už konečně pochopí, že když mi píše info@kb.cz, ještě to nemusí být banka! / starenka: heh]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Kdy-lidi-uz-konecne-pochopi-ze-kdyz-mi-pise-info-kb-cz-jeste-to-nemusi-byt-banka#commentary519</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Kdy-lidi-uz-konecne-pochopi-ze-kdyz-mi-pise-info-kb-cz-jeste-to-nemusi-byt-banka#commentary519</guid>
      <description><![CDATA[Ano, porad jeste tady chybi zdravej rozum aplikovanej v normalnim zivote. Ale chybama se clovek uci...

Jestli si jeste pamatujes na Sedlackovou ze studijniho... Tohle:http://www.starenka.net/fakemailer byl jeden cas velmi popularni prostredek, jak poslat kamarady zbytecne na studijni oddeleni a vyslouzit si peknou smrst od vyse jmenovany. ]]></description>
      <pubDate>Sat, 19 Dec 2009 15:13:23 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[18.12.2009 15:54] DbDibiOrm / v6ak: Instance vs. statický přístup]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/DbDibiOrm#commentary518</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/DbDibiOrm#commentary518</guid>
      <description><![CDATA[Možná bychom sem mohli přesunout diskuzi z http://www.webfaq.cz/clanek/ORM-Row-Data-Gateway-Table-Data-Gateway-Active-Record-Data-Mapper#commentary478 :
Jako řešení bych viděl instanční implementaci (stejně by na omezené tabulky byla potřeba) + statickou obálku pro ty, kdo ji chtějí.]]></description>
      <pubDate>Fri, 18 Dec 2009 14:54:45 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[18.12.2009 13:46] Programátorské zkratky, aneb principy programátora ve zkratkách DRY, KISS, YAGNI a další / Jan Jadud: Re: Re: YAGNI]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Programatorske-zkratky-aneb-principy-programatora-ve-zkratkach-DRY-KISS-YAGNI-a-dalsi#commentary517</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Programatorske-zkratky-aneb-principy-programatora-ve-zkratkach-DRY-KISS-YAGNI-a-dalsi#commentary517</guid>
      <description><![CDATA[No jo v takomto pripade je to dost &amp;quot;blba&amp;quot; - osemetna situacia, prave preto vravim, ze to &amp;quot;v rozumnej miere&amp;quot; resp. horizonte je velmi dolezite pri tomto principe. Niekedy vsak pomoze masivne TBC pri kazdom vacsom projekte (alebo projekte, ktory ma tendenciu prerast na vacsi), pretoze kvalitny navrh moze ulahcit pracu do buducna a clovek sa potom do tebou opisovanej situacie dostane len velmi zriedka alebo vobec.]]></description>
      <pubDate>Fri, 18 Dec 2009 12:46:08 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[18.12.2009 11:06] Haléřové aukce, podvod nebo si to ještě někdo nevyzkoušel? / Administrátor: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Halerove-aukce-podvod-nebo-si-to-jeste-nekdo-nevyzkousel#commentary516</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Halerove-aukce-podvod-nebo-si-to-jeste-nekdo-nevyzkousel#commentary516</guid>
      <description><![CDATA[1. v zahraničí je to neuvěřitelně rozšířené, na webexpu jsem potkal jednoho fina žijícího v Praze, co se zabývá tvorbou těchto systémů, především pro finský trh
2. i poker proti počítači musí být kontrolovaný, stejně jako automaty v restauracích, a měli by být pověřeny ministerstvem financí, shledávám tady stejnou potřebu

vzhledem k tomu, že si mohou dovolit reklamu na Nově, asi na tom nebudou špatně, a asi by zvládli i nějakou odměnu některému z politiků přihrát (takže tento business si myslím, že bude vzkvétat, jako každý hazard)]]></description>
      <pubDate>Fri, 18 Dec 2009 10:06:48 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[18.12.2009 10:59] Programátorské zkratky, aneb principy programátora ve zkratkách DRY, KISS, YAGNI a další / Administrátor: Re: YAGNI]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Programatorske-zkratky-aneb-principy-programatora-ve-zkratkach-DRY-KISS-YAGNI-a-dalsi#commentary515</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Programatorske-zkratky-aneb-principy-programatora-ve-zkratkach-DRY-KISS-YAGNI-a-dalsi#commentary515</guid>
      <description><![CDATA[já nesouhlasím, bojuji hodně s tím, abych tento princip dodržoval a čím víc se nutím tím méně mám stresu

každá funkčnost určitým způsobem je pro projekt svazující, klade určitá omezení, kdyby už ne žádné tak minimálně nutí programátora přemýšlet jestli nějakým dalším krokem nenaruší něco jiného

pracuji na vlastním systému, který je vyvíjen po dobu tří let, neuvěřitelný problém jsou funkce, které využívá např. jen jeden zákazník a zvykl si na ně, vznikli bonusem, jako vedlejší efekt něčeho, bylo velice snadné je tam dodělat, proč ne

jenomže vývoj projektu si vyžádal nefunkčnost této funkce, která pro celkový koncept vůbec není důležitá, stojíme před otázkou, že buď musíme zajistit zpětnou kompatibilitu projektu pro chod této funkce nebo musíme tuto funkci opravit, až jich budete takových mít 30 už bude každá změna problém

pochopitelně zákazník si za své peníze nenechá nic vzít! už mu nevysvětlíte, že ta funkce není žádoucí! takže z původního bonusu se stává do budoucna sleva uplatňována zákazníkovi za to, že mu bereme něco co jsme udělali z dobré vůle (nebo z blbosti)

**YAGNI**]]></description>
      <pubDate>Fri, 18 Dec 2009 09:59:29 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[18.12.2009 08:38] Haléřové aukce, podvod nebo si to ještě někdo nevyzkoušel? / Petr Jirásek (Jirda): Re: Re: Re: Re: Re: Komentář]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Halerove-aukce-podvod-nebo-si-to-jeste-nekdo-nevyzkousel#commentary514</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Halerove-aukce-podvod-nebo-si-to-jeste-nekdo-nevyzkousel#commentary514</guid>
      <description><![CDATA[Hrál jsem poker přes net o peníze, kde každý vložil svůj vklad a poskytovatel si strhl hned ze začátku manipulační poplatek. Tady jsem de facto ani neměl důvod pochybovat, už jen proto, že jsem pravidelně vyhrával a taky proto, že poskytovatel by neměl ani důvod podvádět už jen proto, že samotný zisk z té hry měl v podobě manipulačního poplatku. Navíc pokud poskytovatelem je někdo význačný jako třeba bwin a ne &amp;quot;zahraj si poker zdarma hned ted&amp;quot;, tak mi to též přidá na důvěře. 

Ale hry jako automaty, poker proti počítači bych o peníze nikdy nezkoušel. Důvěru bych zde neměl.

Ještě mě tak napadá - je tento nápad ryze český a nebo už něco takového neexistuje v zahraničí? Nevíte? ]]></description>
      <pubDate>Fri, 18 Dec 2009 07:38:55 GMT</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title><![CDATA[[18.12.2009 01:31] Programátorské zkratky, aneb principy programátora ve zkratkách DRY, KISS, YAGNI a další / Jan Jadud: YAGNI]]></title>
      <link>http://www.webfaq.cz/clanek/Programatorske-zkratky-aneb-principy-programatora-ve-zkratkach-DRY-KISS-YAGNI-a-dalsi#commentary513</link>
      <guid>http://www.webfaq.cz/clanek/Programatorske-zkratky-aneb-principy-programatora-ve-zkratkach-DRY-KISS-YAGNI-a-dalsi#commentary513</guid>
      <description><![CDATA[Tu by chcelo to &amp;quot;v rozumnom horizonte&amp;quot; zvyraznit. Nemozem si pomoct ale tento princip pocujem v poslednej dobe prilis casto, a castokrat v zlom kontexte. Mne osobne este nikdy neprislo naskodu ked som si nakodil nieco do buducna, skor naopak. Tak isto pri vacsich projektoch ked sa clovke zamysli a implementuje nejaku funkcionalitu skorej tak mu to moze neskor ulahcit pracu.

Ale to sa uz asi sklbuje vyssie popisane TBC, spravny navrh APP a DB apod. Kazdopadne niekedy je lepsie si nejake tie drobnosti (rozumne) nakodit a pripravit.]]></description>
      <pubDate>Fri, 18 Dec 2009 00:31:47 GMT</pubDate>
    </item>
  </channel>
</rss>
